1394-10-29 08:06
4347
0
26285
برای اولین بار در گلستان ؛

برگزاری عروسی مذهبی توسط گروه تواشیح و همخوانی امیرالمومنین گرگان

 گروه فرهنگی و مذهبی امیرالمومنین گرگان با دریافت مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین بار در استان اقدام به برگزاری مراسم عروسی مذهبی می نماید.

به گزارش گلستان ما ؛ گروه تواشيح و همخوانی اميرالمومنين(ع) از سال ۱۳۷۹ با همكاري تعدادي از فعالان و علاقه مندان نوجوان قرآني شهرستان گرگان به مديريت محمد گودرزي فر تاسيس و تشكيل گرديد.

با استفاده از تواشيح هاي گروه هاي برتر كشور ، از جمله گروه تواشيح اهل بيت(ع) ، ثقلين و ... و با نوشتن متون اين تواشيح ها و تمرين آنها ، گروه آماده براي اجراي برنامه در محافل انس با قرآن ، اعياد و ساير مناسبتها گرديد.

گروه تواشيح و مديحه سرايي اميرالمومنين (ع) فعاليت هاي حرفه اي خود را ادامه داد و تاکنون توانسته با قدرت به تمرين و جلسات خود ادامه دهد و چندین دوره مقام های مختلف را در مسابقات مختلف قرانی و مسابقات تواشیح و .... به دست آورد.

- کسب رتبه اول استانی مسابقات استانی تواشیح و همخوانی قرآن برای 3 سال پیاپی

- کسب رتبه اول استانی مسابقات آواها و نغمه ها (کانون مساجد)

- کسب رتبه سوم مسابقات شمال کشور

amir 1

گروه تواشيح و مديحه سرايي اميرالمومنين(ع) اين توفيق را از خداي متعال مي خواهد كه بتواند سالهاي متمادي در ترويج و فرهنگ قرآني در استان گلستان كوشا و موفق باشد .

این گروه توانسته با دریافت مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت ترویج و سبک زندگی اسلامی عروسی های مذهبی را در سطح استان برگزار نماید و علاقمندان به برگزاری مراسم عروسی مذهبی می توانند با شماره تلفن مندرج در کارت این گروه تماس حاصل نمایند.

amir 1

amir 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.